Моди і ідеї щодо ТМ
-
Попередження: купа помилок і плутанини, читати на свій страх і ризик
Загалом я здебільшого задоволений грою на тм-і, проте дечого мені не вистачило, а чогось було з перебором.
- Ускладнити крафт цифрового майнера з меканізму. Він надто простий(його не складно зробити протягом дня-двух гри) і після його створення проблем з ресурсами не буде до ендгейму. Якщо крафт зрештою буде ускладнений, то для вугільнорудно-здобувальних справ пропоную мод https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/dank-null .
dank/null - ті самі рюкзаки, поділені на рівні, проте з кількома корисним фічами для техно(велика місткість в одному слоті, можливість залокати матеріал, поставити його як блок і підключити напряму до МЄ тощо). - Додати ще одну систему зберігання ресурсів(тобто для ранньої гри, а аплайт лишити як "хай-тір" систему і ускладнити його відповідно), по типу Simple Storage Network. https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/simple-storage-network
Сам мод по суті є шиною зберігання з того ж аплайту. Він дозволяє з'єднати різні скрині, бочки і т.д. в одну систему для комфортного пошуку предметів.
Суть пропозиції полягає в відтермінуванні доступу до мє системи і автокрафту відповідно, дозволяючи ускладнити не лише контролери, а й все інше, при цьому залишаючи робочий варіант зберігання доволі великої кількості ресурсів. - Не знаю, чи є моди на автоматизовані версії ботанічних столів, але було б добре впихнути щось подібне, бо зробити це реально, але незручно(включно з тим, що магніт ніхто не відміняв і хтось не надто розумний може десь сидіти і тирити )
- Додати якийсь космічний мод по типу advanced rockery (https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/advanced-rocketry) і зробити так, щоб певні матеріали спавнились лише на інших планетах(наприклад осмій, істинний кварц тощо, що доволі непогано вписується в перші два пункти).
- Переглянути кількість потрібних для просування по грі крафтів, які виконуються через ковальні з blood magic в бік їх зменшення. Автофарм цього чуда може залагати і зжерти все, що нафармилось (навіть коли жодних крафтів не проводилось, кристали цинічно припиняли рости (передбачаючи питання, спавнерів стояло 4 штуки, мобів вистачало), але волю жрати не забували).
- Додати щось схоже на RfTools. Обходячи боком виміри, несправедливо потужний майнер, спавнер драконів і таке інше це зручний мод з приємним інтерфейсом для взаємодії з редстоуном, розділенням механізмів тощо. Нажаль, інших модів на цю тематику я не знаю, тож буду вдячний, якщо хтось продовжить думку, запропонувавши конкретний мод.
- Цей пункт швидше є доповненням до пункту про ракети і причиною, чому я пропоную щось подібне. Протягом гри особисто мені не вистачило контенту в незері і енді(якихось корисних руд, мобів з потрібним дропом можна порахувати на пальцях однієї руки для кожного з цих вимірів). Конкретно в незері я був буквально кілька разів для отримання гаста, наросту, блейзів і трохи коб/ардиту. З ендом ситуація схожа, але хоч щось, оскільки у нас ще є діп дарк з EU2. Щодо глибин з утілит, то їх цінність стрімко біжить до нуля, оскільки там не було нічого хоч якось корисного/цікавого/веселого/потрібного і використовувались глибини хіба щоб протестити якусь нову копалочку(яка тут просто суперюзлес).
Всі ці світи доступні відразу, тож нема сенсу запихувати умовний осмій або кварц туди. Тут загалом немає "вимірів", до яких треба "дійти", щоб щось "отримати" (окрім хіба лазера з industrial foregoing, але це трохи не те), тому я і пропоную ракети. - Щось варто зробити з гаєю. Цей фарм адвенчурного матеріала, який я "автоматизував" з металевим стрижнем на клавіші взагалі ні в які ворота і викликає лише бажання закрити гру, якщо згадати скільки цих душ треба в кінці. Можливо пихнути крафт через молекулряку, аля 1 террасталевий злиток на 1 душу.
- Додати лутбокси за квести :D. Навіть якщо в них буде щось дуже сумнівної корисності, є щось таке в цьому відчутті збирання і відкриванні цілої скрині цих гембл ящиків.
- Обмеження спавнерів в цілому хватило, але декілька разів доводилось ламати фарм матеріалів. Як рішення, бачив колись, як спавнери з драконіка видавали "стиснутих" мобів. Тобто цей спавнер на стандартному ядрі спавнив як звичайний спавнер, на віверн ядрі одного моба х5, на драконік ядрі одного моба х15, мобів менше, лут майже той самий. Це якась ftb збірка, але назву навряд-чи згадаю.
Також є про проблеми з іс2, обчисленнями крафтів аплайтом, енергетичний баланс(його відсутність) але над всім цим наче вже працюють. Ще варто відмітити "суховатість" квестбуку, але то не так важливо.
Це не повний список того, про що я думав, поки грав на ТМ, але певно основна його частина. Сподіваюсь, що це якось допоможе покращити сервер.
- Ускладнити крафт цифрового майнера з меканізму. Він надто простий(його не складно зробити протягом дня-двух гри) і після його створення проблем з ресурсами не буде до ендгейму. Якщо крафт зрештою буде ускладнений, то для вугільнорудно-здобувальних справ пропоную мод https://www.curseforge.com/minecraft/mc-mods/dank-null .
-
Дякую за пропозиції!
Деякі з ідей будуть втілені на наступному вайпі